Promocja – kalendarz trójdzielny z logo

W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różne działania, które mają charakter reklamy oraz reklamy. Należy jednak pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, ażeby budować spójny oraz mocny wizerunek firmy. Oczywiście bardzo istotną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.

Są to przedmioty, które odróżniają się wysoką użytecznością, jak też miłym dla oka wykończeniem i są wręczane klientom albo kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Świetnie się także nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to więc ciekawe rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto podkreślić, że sporym powodzeniem pośród przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, ażeby łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza a także nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny odznacza się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry odróżnia się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak również dodatkowe elementy graficzne albo zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, przykładowo dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to więc bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko narzędzie pracy, niemniej jednak także detal dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba jednakże pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak wykonany, aby jego szata graficzna była nie tylko i wyłącznie ciekawa a także poprawna pod względem marketingowym, ale też zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnorakich materiałach, w tym materiałach promocyjnych a także biurowych. Warto więc projekt oraz wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce specjalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak również znajomość zasad marketingu.

Więcej informacji: zobacz kalendarz trójdzielny dla firm