Promocja firmy – kalendarz plakatowy

Przedsiębiorcy nieustannie poszukują sposobów, aby zareklamować własną firmę, a tym samym dostać nowych klientów. Bardzo często w strategiach marketingowych wykorzystywane są gadżety reklamowe. Są to praktyczne upominki, które wręczane są partnerom biznesowym, klientom, jak też pracownikom firmy.

Należy natomiast pamiętać, że gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim wartościowy oraz przydatny, ponieważ tylko wówczas będzie ze znakomitym skutkiem promował naszą firmę. Właśnie dlatego tak na prawdę bardzo często wybierane są kalendarze plakatowe z logo firmy. 
Kalendarz plakatowy – zalety stosowania
Przede wszystkim powinno się wspomnieć, że kalendarze biznesowe dostępne są w różnych wariantach. Są to między innymi praktyczne oraz poręczne kalendarze książkowe dostępne w różnorakich formatach, od najmniejszego formatu kieszonkowego A6 do formatu A4. Dużą popularnością klientów cieszą się też kalendarze biurkowe, przykładowo kalendarze piramidki, które charakteryzują się niewielkimi rozmiarami, dzięki czemu zmieszczą się poprawnie na każdym biurku czy stole. Przedsiębiorca może bez wątpienia wybrać też kalendarze plakatowe, które odznaczają się sporym potencjałem marketingowym, ponieważ posiadają dużą powierzchnię projektową, która może być przeznaczona na zamieszczenie na przykład kilku zdjęć nawiązujących do działalności firmy. Oczywiście na kalendarzu umieszczony jest także logotyp firmy, jak także dodatkowe hasła firmowe. Pamiętajmy jednak, że projekt kalendarza, bez względu na jego rodzaj, powinien być zgodny z wytycznymi zawartymi w księdze znaku, co pozwala na budowanie jednolitego a także mocnego wizerunku firmy w oczach klientów czy partnerów biznesowych. Kalendarze w postaci plakatu wyróżniają się sporym formatem, najczęściej jest to format B1 albo B2. Dzięki temu zarówno treści reklamowe, jak także kalendarium jest czytelne. W sytuacji kalendarza plakatowego kalendarium ma postać całoroczną. Powinno się podkreślić, że kalendarze plakatowe powinny być estetycznie wykończone. Warto zatem stosować papiery dobrej jakości o wysokiej gramaturze, jak też uszlachetnienia tj. lakier uv, folia błyszcząca lub folia matowa, co nie tylko podnosi wartość wizualną produktu, ale też zabezpiecza go przed zniszczeniem czy działaniem wody.

Źródło: zobacz kalendarze plakatowe