Z kim kojarzy się nam papierowy, książkowy terminarz? Z poważnym biznesmenem, prawnikiem. Natomiast jakiś czas temu kalendarze książkowe zyskują na popularności. Pomimo, że niemalże dzień w dzień powstają dziesiątki aplikacji na telefony komórkowe, mające za zadanie ułatwić życie ich użytkownikom, czasem łatwiej i szybciej jest zapisać dany termin lub zrobić notatkę na kartce papieru.
Jednak kartki mają to do siebie, że się gubią zazwyczaj wtedy, gdy są najbardziej potrzebne, warto zainwestować lub wykorzystać otrzymany terminarz książkowy.
Terminarze książkowe dla kreatywnych.
Coraz modniejsze stają się plannery bez dat, z miejscami na wpisanie elementów planu, notatek czy spostrzeżeń. Takie plannery posiadają przestrzeń do jej kreatywnego użycia przez użytkownika, pozwalając jednocześnie dostosować go do indywidualnych potrzeb. Inne kalendarze terminarze zawierają strony z grafiką do kolorowania a także naklejki do zastosowania według potrzeb. Zatem poza możliwością zaplanowania dają sposobność zrelaksowania się i skupienia na pokolorowaniu małych obiektów. Dzięki temu terminarz zyskuje wspaniały charakter.
Terminarze reklamowe dla firm.
Terminarze reklamowe dla firm mogą być gustownym i praktycznym prezentem dla kontrahentów lub potencjalnych klientów. Wręczone z okazji święta, rocznicy działalności lub przy okazji spotkania biznesowego, będzie stanowić praktyczną pamiątkę. Logo umieszczone na okładce utrwala świadomość marki i przypomina o możliwości współpracy bądź złożenia zamówienia. Oprawione w ekoskórę lub – w wersji premium – w skórę naturalną będą stanowiły prestiżowy dodatek biznesowy dla obdarowanego. Zupełnie inaczej niż w przypadku alkoholu, nie ma obawy, że terminarz będzie nietrafionym prezentem. Kalendarze z nadrukiem mogą być personalizowane, zawierać inspirujące cytaty, przypomnienia o poważnych dla przedsiębiorców terminach, komplety samoprzylepnych karteczek, dołączony długopis czy zapięcie na magnes.
Możliwości wyboru projektu jest de fakto bardzo dużo i wszystko uzależniony jest od kreatywności zamawiającego a także od wielkości inwestycji. Jednak niezależnie od formy, będzie to zawsze miły i użyteczny upominek, przypominający o firmie, której logo znajdzie się na jego okładce.
Zobacz: terminarze reklamowe dla firm