Gadżety na potrzeby reklamy

W kosztach firmowych można ujmować różne wydatki i możemy wymienić tutaj między innymi wydatki na prezenty, których koszt nie przekracza 10 zł. Z takich prezentów nie powinno się się prócz tego rozliczać, więc nie stanowią one problemu w ujęciu finansowym i podatkowym. Prezentów tego typu możemy wręczyć wiele i firmy zmierzające do poprawienia swojej pozycji na rynku chętnie z tego korzystają.

Jest w rzeczywistości sporo firm, które bardzo chętnie kupują gadżety reklamowe i dystrybuują je w swoim środowisku. Co prawda brelok reklamowy wydaje się takim codziennym drobiazgiem i tak realnie niedużo kosztuje, bo jego cena wynosi maksymalnie kilka złotych, zatem właściwie każdy może sobie na niego pozwolić, ale ten gadżet może być bardzo miłym dodatkiem do zakupów i skłaniać później do ponownego zainteresowania się oferta. Każda firma chciałaby posiadać lojalnych klientów czyli takich klientów, którzy powracają i kupują ponownie. Żeby to natomiast było możliwe, oferta musi być rzeczywiście atrakcyjna i mowa tu nie tylko o niskich kosztach, ale również o wszystkich dodatkowych bonusach, a brelok z grawerem przedstawiającym logo firmy lub nawet imię klienta jest bardzo miłym dodatkiem. Potęga gadżetów reklamowych tkwi w ich łatwości. Po prostu dajemy klientowi albo potencjalnemu klientowi coś za darmo, a Urząd Skarbowy nie powinien wnosić żadnego sprzeciwu w związku z uwzględnieniem wydatków na takie gadżety w kosztach uzyskania przychodu. Należy pamiętać, że można je w ten sposób ujmować dopóty, dopóki prezenty nie spełniają funkcji reprezentacyjnej. Za funkcję reprezentacyjną uważamy prezenty drogie i jednocześnie w pełni niepotrzebne. Zwykłe gadżety tj. brelok z logo nie są kwalifikowane do reprezentacji, a do tradycyjnych prezentów i jednocześnie metod promocji, zatem wydatki na nie poniesione można odliczyć od podatków i mowa tu zarówno o wysokości podatku dochodowego, jak i należnego podatku VAT. Zasada ta obowiązuje nawet w przypadku dużej liczby tanich gadżetów bez względu na region ich sprzedaży. Sposobność zaliczenia tych wydatków do kosztów sprawia, że ostatecznie reklama jest znacznie tańsza.

Warto zobaczyć: https://tanie-gadzety.com/drewniany-pendrive-z-logo-gratis-pdw-24gb-p107001.html